torsdag, november 13, 2008

Författarcoachen Johanna är på bloggturné

Ibland blir man hemmablind. Som denna nyhet till exempel. Det var så självskrivet att jag glömde blogga om det. Undrar hur länge jag kan skylla på att jag har varit inne i en hektiskt bokproduktion där boken förhoppningsvis kommer imorgon eller senast måndag för då är det bokat och klart med seminarium kring boken. Seminariet bokades in långt innan boken var färdigskriven. Så kan man med göra böcker. Särskilt med upptagna människor som är författare.

Här kommer schemat för författarcoachen Johanna Wistrand, Mulitmanus, bloggturne. Jag har även jag den stora äran av att få ett besök. Dock klurar jag på frågor än så länge.

Johanna har kommit med en ny bok ”Skriv boken! 4 veckors coaching”

"Den här boken är för dig som drömmer om att skriva en bok men inte får det gjort, mest för att du inte vågar. Under fyra veckor får du dagligt stöd av författarcoachen Johanna Wistrand. Här bjuder hon på sina egna erfarenheter och ger dagliga uppvärmningsövningar och övningar för att stärka din självkänsla. "Skriv boken! 4 veckors coaching" fokuserar på modet att skriva och att göra det varje dag för att lägga en grund och få in nya rutiner för ett framtida författarskap.

Johanna bjuder på ett smakprov ur boken

Författare: Johanna Wistrand
Utgivningsår: september 2008
Formgivning: Paul Björkman
Sidantal: 156
Bandform: e-bok (pdf) på CD-skiva
ISBN: 978-91-976542-8-9
Pris: 129 kr inkl moms (25 %) + fraktkostnader

Turnéschema:
Må 10/11 Skrivarmamma samt June Rydgren
Må 17/11 Ann Ljungberg
Må 24/11 Sama
Må 1/12 Skriva.net
Må 8/12 Skrivtips
Må 15/12 Inga-Lina Lindqvist
Må 22/12 Linda Govik
Må 29/12 Lollo Halvardsson
Må 5/1 Lars Rambe
Må 12/1 Hans-Olov Öberg

Inga kommentarer: