fredag, januari 18, 2008

Årets blok 2008

Vulkan har utlyst tävlingen årets blok 2008.

Blok=bloggbok.

Den 14 februari ska nomineringarna vara inne.

Två kateregorier:

″Årets fackblok″ (Blok om ett visst ämne, t ex politik eller sport)
″Årets blok″ (Dagboksblok eller litterär blok)
Boken ska vara publicerad under "Bloggböcker" på Vulkan.se.

Vulkans nomineringssida
.

Önskar jag kunde nominera Bodil Malmstens Kom och hälsa på mig om tusen år. Nu har jag bara bläddrat i den i bokhandeln. Men den är fin. Det är få bloggar jag läser som består av ren text. Det är ofta merkusnkap och länkar och tips jag är ute efter. Kommerihåg att jag ramlade in på en sida som jag tror blev bok senare. Försent. Jag han inte läsa allt innan den stängdes.

Någon som har tips till mig på bloggar. Dels fackbloggar eller litterära bloggar?

Just nu är jag mest tagen av och följer
Pain de Martin

Inga kommentarer: