tisdag, november 24, 2009

Skriv om och om igen




Obs omslaget är svart! Datorn eller uppkopplingen skojjar till det och byter färg på omslaget.

Skrivtips grattar mer stor glädje Ylva Karlsson, Katarina Kuick, Sara Lundberg och Lilian Bäckman, och XPublishing till August-priset!

En bok i Skrivtips smak. Hade precis för mig att jag bloggat om boken, men det måste ha fastnat på vägen. Om jag nu har gjort det så gör jag det gärna igen. Om jag inte tagit upp boken. Då är det hög tid nu.

Hade tänkt att detta skulle vara en julklapp till tonårsdottern. Men efter som alla skrivövningar hemma med mig som typ världens sämsta coach, så känner jag att jag behöver stöd. Bokaffären nästa. Innan boken tar slut.

Bokens hemsida/blogg - låt dig inspireras!

Motiverigen från August-juryn:
"Äntligen! En faktabok som på allvar utmanar, inspirerar och ger hopp till alla som vill läsa och skriva. Författarna ger professionella verktyg och användbar kunskap som förmedlar oerhörd lust att själv skapa. En formfulländad källa till kreativitet.

Juryn har bestått av: Katti Hoflin (ordf.), Per Bengtsson, Ebba Billengren, Per Gustavsson och Lillemor Torstensson."

Inga kommentarer: