onsdag, september 26, 2007

Skrivövningar

För dig som söker inspiration och skrivövningar, så rekommenderar jag denna bok.

"Kom igång & skriv! Ett 12-veckorsprogram"av Johanna Wistrand. Det är en E-bok som är upplagd som ett självstudieprogram på tolv veckor, med tolv lektioner. Den bygger på den kursen med samma namn. Programmet innehåller också uppvärmningsövningar, roliga skrivövningar, fördjupningsfrågor och 200 "börjor". E-boken är en pdf-fil på 68 sidor.

Pris 119 :- inkl moms. För beställning av e-boken "Kom igång & skriv!", maila info@multimanus.se. Eller varför inte se om om ditt bibliotek har den som e-bok. Mitt bibliotek har den.

Johanna
utkommer snart med en fortsättning, "Skriv boken!". Jag väntar nyfiket. Om du ska på Bok & Bibliotek mässan i Göteborg, så hittar du Multimanus i monter A04:60, strax bakom Författarförbundets stora scen.

1 kommentar:

Johanna Wistrand sa...

Hej Puzzlan!
Tack för att du rekommenderar min bok!
VIll bara informera om att jag säljer boken som pappersbok på bokmässan också (+ lite annat).
Hoppas vi ses!

Johanna